Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №37 Menu

Методична робота

Орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2020 рік

Річний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2020 рік

Наказ про підсумки підвищення кваліфікації педагогічних працівників за 2020 рік

Орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2021 рік

План підвищення кваліфікації педагогічних працівників на січень 2021 року

План підвищення кваліфікації педагогічних працівників на лютий 2021 року

План підвищення кваліфікації педагогічних працівників на березень 2021 року

 

Куди б не вели нас життєві дороги, а перед очима завжди постає той чарівний світ культури рідного краю, стежина оселі, де малим білоголовим хлоп’ям бігає людське дитинство.
мала батьківщина, рідний край — ці поняття взаємнопов’язані, взаємнодоповнювані, невіддільні. як писав Сенека, «…люблять батьківщину не за те, що вона велика, а за те, що вона своя».
Одним із пріорітетних напрямків сучасної школм є патріотичне і громадське виховання. Саме виховання у дітей та молоді національної свідомості, поваги до історії та культурних традицій свого народу, свого міста і спрямовані спільні зусилля адміністрації нашого навчального закладу за підтримки та сприяння міської влади, управління освіти.
Ми переконані, що не можна виховати патріота держави, не навчивши дітей любити своє рідне місто. Адже, Полтава — перлина України, її історична й духовна скарбниця, місто, в якому хочеться жити.
Патріотами не народжуються — їх потрібно виховувати. Особлива роль у вихованні юного полтавця-патріота належить освітянам. У нашому навчальному закладі напрацьований позитивний досвід у створенні системи патріотичного виховання юних полтавців на історико-культурних традиціях рідного міста.
У нашій школі ми продовжуємо розвивати закладені ще в дошкільному віці знання, вміння, навички наших вихованців. Саме тому велика увага приділяється вивченню місцевої історії. Цьому сприяє розроблена низка заходів, спрямованих на популяризацію вивчення краєзнавства на заняттях та в позаурочний час.
Для всебічного й гармонійного розвитку учня важливо, щоб освітній процес базувався не тільки на основі наукового осмислення дійсності, але й на скарбах духовного, морального, культурного надбання українського народу і людства вцілому.
Форми методичної роботи
Проблеми роботи
Форми роботи
Стуктура