Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №37 Menu

Правовиховна робота

«Я під метою виховання розумію програму людської особистості, програму людського характеру, до того ж у поняття «характер» я вкладаю весь зміст особистості, тобто і характер зовнішніх проявів, і внутрішніх переконань і політичне виховання, і знання – рішуче всю картину людської особистості.

                                                       А. С. Макаренко

Система правової освіти учнів Полтавської ЗШ №37

pravo schema

Структура правової поінформованості вчителів Полтавської ЗШ №37

pr sch 2

Форми правового навчання та виховання учнів у школі

  • колективні та індивідуальні бесіди з учнями і батьками (класні керівники);
  • тижні правових знань;
  • місячники правових знань;
  • зустрічі з працівниками юстиції, кримінальної міліції;
  • перегляд відеофільмів на правову тематику;
  • участь у грі «Дебати»;
  • співпраця з міським центром служб для сім’ї, дітей та молоді; громадськими організаціями;
  • психологічні тренінги;
  • тематичні виховні заходи;
  • робота штабу по профілактиці правопорушень;
  • рейд «Урок».
Школа співпрацює з міським центром служб для сім’ї, дітей та молоді, «Громадським здоров’ям» (лекція «Зменшення ризику від зараження ВІЛ/СНІДом в Україні. Первинна профілактика»), клінікою «Дружня до молоді» (бесіда: «Що потрібно знати дівчині»), ГО «Центр допомоги вагітним» (бесіди «Що таке кохання», «Здоров’я дівчини») в питаннях профілактики правопорушень та формування здорового способу життя.

10 вересня 2013 в ЗШ №37 завітали члени координаційної ради молодих юристів при Полтавському МУ Юстиції Корецька О. М. , Бойко О. В., Ємець В. Вони провели правову вікторину серед учнів 10 класу. Грали команди «Феміда» (капітан Репешко Єлізавєта) та «Юстиція»  (капітан Стрілець Марія). Під час гри учні продемонстрували  вміння оперувати юридичною термінологією, показали знання Конституції України, суспільно-політичного та державного устрою. Перемогла команда Феміда. В подарунок від управління юстиції  учні отримали юридичну літературу.