Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №37 Menu

Виховна робота

“Виховання розгортається як найширша в світі проблема — проблема життя як творчості”

Лев Виготський

Виховна робота в школі спрямована на розв’язаня проблеми «Самоврядування в школі як засібсамовиховання учнів та формування здорового способу життя», що виражається в стимулюванні активності учнів через роботу в шкільному самоврядуванні, виявлені та підтримці талановитих дітей, сприянні розвитку їх творчих здібностей на національних традиціях, сучасних культурних надбаннях нашого народу, формуванні естетичних смаків та здорового способу життя, забезпеченні змістовного дозвілля учнівської молоді в позаурочний час. За підсумками роботи за 2009-2010 навчальний рік педагогічний та учнівський колектив ногороджено грамотою міського управління освіти за високий рівень організації та результативність виховної роботи (ІІ місце).

схема

Учнівське самоврядування
Полтавської ЗШ І-ІІІ ст. № 37.
Шкільна демократична республіка
Девіз: Omnia mea mecum porto. Справжнє багатство людини – її інтелект.
Пріоритети: родинне і громадянське виховання.
 Основні напрямки діяльності:
1. Моя родина – Україна.
2. Подорож у світ прекрасного.
3. Здоров‘я, труд, спорт.
4. У колі друзів.
  • Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави. “Той хто не любить своєї країни, нічого любити не може” Сенека
  • Виховання ціннісного ставлення до праці.  “Ніяка нація не зможе досягнути розквіту, доки вона не усвідомить, що орати поле, — таке ж гідне заняття, як і писати поему” Букер Вашингтон
  • Виховання ціннісного ставлення до мистецтва. “Не можливо виростити повноцінну людину без виховання в ній почуття Прекрасного”. Р. Тагор
  • Виховання ціннісного ставлення ло себе. Пізнай самого себе. Сократ
  • Виховання ціннісного ставлення ло себе. Пізнай самого себе. Сократ